Uwaga!!

Proszę o uwagę.
Wszystkie treści publikowane na tym blogu są mojego autorstwa, nie życzę sobie by ktoś kopiował moje wiersze bez wpisania linku skąd go ma i czyjego jest autorstwa. Dziękuję

wtorek, 1 lutego 2011

"rozstanie"

Zostawił
jak niepotrzebne śmieci
opuścił jak miał w zwyczaju
nie od powiedział
nie przytulił
nie pocałował
spalił moje skrzydła
bolesnymi słowami i złością
płacze
łzy płyn coraz szybciej
chce zapomnieć
nie pozwól mi uwierzyć w to co widzę
zabroń mi wierzyć
zabroń mi kochać
uderz
zaklej usta by nie krzyczeć
zatkaj uszy by nie słyszeć
jak krzyczę gdy odchodzisz
zostawiłeś mnie
jak śmieci
wyrzuciłeś
opuściłeś
związałeś
przebiłeś stare rany
wypowiedziane słowa...
nie cofnę już czasu
oddałeś moje przekleństwo
pozostawiłeś w świecie
rozkradających się ciał...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz