Uwaga!!

Proszę o uwagę.
Wszystkie treści publikowane na tym blogu są mojego autorstwa, nie życzę sobie by ktoś kopiował moje wiersze bez wpisania linku skąd go ma i czyjego jest autorstwa. Dziękuję

środa, 2 lutego 2011

"By"

by zobaczyć te oczy jeszcze raz
by zobaczyć uśmiech na twej twarzy
by zobaczyć ...
by zapomnieć co to strach
by zapomnieć co to żal
by zapomnieć ...
Nie znam końca swoich dni
Nie znam końca twoich dni
Nie znam ...
Nie poznam już smaku twoich ust
Nie poczuje ciepła twych rąk
które głaszczą moje ciało
Straciłam już nadzieje
Straciłam już marzenia
Nie obudzę się u twego boku
Nie usłyszę twego głosu
pozwól ostatni raz poznać
każdy fragment twego ciała
zapamiętać tonację twego głosu
Anioły nas opuściły
Wrócimy do swych krain
Nie zapomnę zapominając
miłości co nas kiedyś łączyła

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz