Uwaga!!

Proszę o uwagę.
Wszystkie treści publikowane na tym blogu są mojego autorstwa, nie życzę sobie by ktoś kopiował moje wiersze bez wpisania linku skąd go ma i czyjego jest autorstwa. Dziękuję

piątek, 11 lutego 2011

odejście

zapada ciemna NOC
tylko księżyc lśni
na firmamencie
czarnego nieba
dwa złączone płatki
opadają na mą dłoń...
spacerować
w blasku księżyca
nad brzegiem rzeki usiąść
i zapłakać krwistymi łzami...
zapomnieć
o sobie
o tobie
otwierasz mnie
odkrywasz ukryty diament mnie samej
ukryty pod maska cienia
odsłaniasz
kawałeczek po kawałeczku...
och tak
krew spływa po mej dłoni
boli
bo boleć powinno
tak
krzyczy moja dusza
tak
woła spragnionej krwi...
zapada ciemna NOC
tylko księżyc lśni
na firmamencie
czarnego nieba
jedyny świadek
mego odejścia...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz