Uwaga!!

Proszę o uwagę.
Wszystkie treści publikowane na tym blogu są mojego autorstwa, nie życzę sobie by ktoś kopiował moje wiersze bez wpisania linku skąd go ma i czyjego jest autorstwa. Dziękuję

wtorek, 15 lutego 2011

I don't know

Co chciałeś powiedzieć?
Co chciałeś uczynić?
Jesteś obok
Jesteś blisko
mogę dotknąć twojej dłoni
mogę dotknąć twojej twarzy...
Mam dość tej gry!!!
Mam dość tego teatru!!!
Scenariusz
Niszczy to kim jestem
Niszczy mnie
Rani...
Ma dusza chce być jednością
Ja chce być sobą
lecz scenariusz mi zabrania
każe być kimś innym
każe być spokojnym
zmęczona jestem!!!
życie mnie dobija
życie traci smak
życie traci zapach wanilii
Oddaj moje życie!!!
Oddaj mnie samą!!!
Zatracona
Zagubiona
Pozwalasz mi szeptać
Pozwalasz mi słuchać
oni mówią tak wiele
Mówią rzeczy bez prawdy
Kłamią!!!
ja kłamie
Zatracona
Zagubiona
Weź mnie do domu
Otul swymi ramionami
Spoglądam w lustro
Spoglądam w głąb siebie
na horyzoncie widzę...
Zatracona
Zagubiona
kilka ran na mym ciele
czuje zapach wanilii
widzę światło na horyzoncie
kilka kropli krwi...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz