Uwaga!!

Proszę o uwagę.
Wszystkie treści publikowane na tym blogu są mojego autorstwa, nie życzę sobie by ktoś kopiował moje wiersze bez wpisania linku skąd go ma i czyjego jest autorstwa. Dziękuję

środa, 9 lutego 2011

podróż w jedną stronę

Chce zacząć nowy rozdział
Nowa historie i opowieść
Zobaczyć te zielone kocie oczy
i rozpocząć nowy dzień
by przestać chcieć
by wyleczyć się z bólu
by niczego nie było zal!!!
uwierzyłam że przestane chcieć
uwierzyłam w twoje słowa!!!
kto pokarze mi jak ??
jak mam żyć??
jak mam śnic??
by nie żałować następnych dni!!
czasami wole być samotna
czasami wole siedzieć zamknięta w czterech ścianach
tylko pozwólcie mi być sobą
tylko pozwólcie znowu sobą być
bez maski
bez udawania szczęścia
dajcie mi bilet tylko w jedna stronę
już nigdy nie wrócę
dajcie znać że to już koniec
niczego już nie będzie żal
niczego...
oddam się w ręce Boga
wydam z siebie ostatnie tchnienie!!!!!
niczego nie będzie zal...
tylko cisza ogranie nasze dusze...

1 komentarz:

  1. Niesamowita siła przekazu desperacji. Ogromnie mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń