Uwaga!!

Proszę o uwagę.
Wszystkie treści publikowane na tym blogu są mojego autorstwa, nie życzę sobie by ktoś kopiował moje wiersze bez wpisania linku skąd go ma i czyjego jest autorstwa. Dziękuję

czwartek, 10 lutego 2011

Noc

Noc
Tajemnicza Noc
Noc
Cudowna Noc
Wśród tłumu ludzi
Śmiejących się
Tańczących
A wśród nich ja
Brzydkie kaczątko za dnia
W tę Noc
w Łabędzia zamieniona
Tańcząca
Śmiejąca
Czy to na pewno byłam ja
Czy to mój uśmiech
gościł na tej twarzy
kto tańczył na parkiecie
kto śmiał się z tłumem
Brzydkie kaczątko za dnia
W tę Noc
Cudów Noc
Cuda nad Cudami
Dziękuje Ci Boże
Za chwile uniesień
Że spotkałam Anioła
tu na ziemi
Zesłałeś go
by sny stały się prawdą
snami na jawie
Tłumy na sali
A tam ja
z Aniołem
zesłanym z powrotem na Ziemie...

1 komentarz:

  1. Nie jesteś brzydkim kaczątkiem, i nigdy nie byłaś. Kwestią jest to, czy uwierzysz w piękno w Tobie. I dobrze, że choć w jedną noc zapomniałaś o całym świecie, i o ludziach wokół

    OdpowiedzUsuń