Uwaga!!

Proszę o uwagę.
Wszystkie treści publikowane na tym blogu są mojego autorstwa, nie życzę sobie by ktoś kopiował moje wiersze bez wpisania linku skąd go ma i czyjego jest autorstwa. Dziękuję

piątek, 4 lutego 2011

Dla Mamy

Mamo...
jestem taka jak Ty
Mamo...
mam Twoje ręce
mam Twoja twarz kiedy się śmieje i smucę
Mamo...
jestem taka jak Ty
Mamo...
Kiedy patrzysz na mnie, widzisz siebie
Kiedy widzisz moje błędy, widzisz swoje
jestem taka jak Ty, a jednak inna
Mamo...
Tak wiele mnie uczysz
a jednak czasem mam dość
Tak wiele chcesz mi dąć
lecz nie wiesz jak?
Jestem taka jak Ty
Popatrz... masz serce pełne miłości
Popatrz... ja też mam
Popatrz... masz serce pełne ciepła
Popatrz... ja też mam
Chcesz mnie nauczyć życia
Chcesz pokazać że świat nie jest idealny
Chcesz... lecz nie wiesz jak to powiedzieć
Tak niewiele trzeba... sama mi to mówisz
Przytul, ucałuj i powiedz: KOCHAM CIĘ!
jak zadawanych lat
Popuść pasa!
Nie pokazuj mi teraz, że świat jest okrutny
Lepiej powiedz mi o tym i naucz mnie...
walki. wytrwałości i ...
tego czego sama się nauczyłaś...
Mamo...
Jestem taka jak TY
trochę inna
bo jeszcze wiele musisz mnie nauczyć...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz