Uwaga!!

Proszę o uwagę.
Wszystkie treści publikowane na tym blogu są mojego autorstwa, nie życzę sobie by ktoś kopiował moje wiersze bez wpisania linku skąd go ma i czyjego jest autorstwa. Dziękuję

niedziela, 20 lutego 2011

Myśli

Błądzą myśli w mojej głowie
Znikają we mgle
Utracone
Rozwiane
I co mi po nich pozostanie??
Wielka pustka na dnie…??
Tyle czasu upłynęło
Tyle czasu rozwiał wiatr
Tyle myśli
Uleciało
Umknęło
I co mi po nich pozostanie??
Wielka pustynia…??
Jak suchy kwiat pragnie wody
Tak ja pragnę miłości
Jak ptak potrzebuje skrzydeł
Tak ja potrzebuje świata
Wiele jeszcze niepoznanego
Wiele jeszcze nie odkrytego
Wiele przed nami
Wiele za nami
A czas dalej nieokreślony
A czas dalej nieubłagany
Będzie tak jak ma być
Przypadek nigdy nie istniał
To tylko człowiek tłumaczy nieznane przypadkiem
Bo człowiek musi myśleć że myśli
Bo człowiek to nic innego jak zatracona myśl
Zgubione słowo w krzyku…
data: 14.01.2009

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz