Uwaga!!

Proszę o uwagę.
Wszystkie treści publikowane na tym blogu są mojego autorstwa, nie życzę sobie by ktoś kopiował moje wiersze bez wpisania linku skąd go ma i czyjego jest autorstwa. Dziękuję

niedziela, 20 października 2013

"chaos"



Gdybyś mogła kiedyś wejść do mojej głowy,
co byś chciała w niej zobaczyć?
Zapewne spokój,
a może raczej bezpieczeństwo,
choć może radość…?
Gdybyś tylko mogła ją ujrzeć,
poczuła byś radość ale tylko wtedy gdy jesteś obok
zobaczyła byś spokój, ale tylko wtedy kiedy jest na Twej twarzy
dotknęła byś bezpieczeństwa, ale tylko wtedy gdy moja głowa spoczywa na Twym łonie.
Potem jest chaos,
Biegające myśli jak dzikie konie,
Ciemność tak głęboka jak otchłań.
A wiesz dlaczego?
Bo zabraniam sobie miłości.
Chcesz wiedzieć czemu?
Bo i tak zostanie mi odebrana.
Jestem przeklęta,
Bo przyznałam się do tego kim naprawdę jestem.
Co złego w tym, że kocham Cię?
Powiedz mi co w tym złego jest?!
Jesteś wolna jak ptak, tego nigdy Ci nie odbiorę.
Wybieraj, popełniaj błędy, idź.
Ale nigdy nie pytaj mnie już, dlaczego Cię nie zatrzymałam!
Ale nigdy nie każ mi wybierać za Ciebie!
Dość!
To krzyczę w ciszy, która ogarnęła tętniący chaos.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz