Uwaga!!

Proszę o uwagę.
Wszystkie treści publikowane na tym blogu są mojego autorstwa, nie życzę sobie by ktoś kopiował moje wiersze bez wpisania linku skąd go ma i czyjego jest autorstwa. Dziękuję

niedziela, 7 grudnia 2014

Kocham Cię

Kocham Cię...
Wypowiadam je cicho...
Jakie to proste, prawda?
Lecz ile za tym kryje się obrazów?

Widzę Twój uśmiech skryty przed ludźmi...
Twoje łzy na policzkach
gdy tulisz głowę w mych małych ramionach...
Rumieńce które okraszają twe policzki,
w chwili zakłopotania lub...
Blask Twych niebieskich oczu gdy patrzą na mnie,
a żar bijący z Twego ciała ogrzewa moje...
Kocham Cię...
Namiętnym szeptem wymawiam słowa do Twych ust,
chcąc zapamiętać w swej kruchej ludzkiej pamięci,
każdą reakcję Twego ciała.
I tak nie zdołam wszystkiego zarejestrować.
Natłoku emocji, myśli, słów,
bo wciąż na mych ustach kwitną kwiaty,
w miłosnym blasku gwiazd,
szeptam je głośno byś znów usłyszała...
Kocham Cię...
Aniele coś nie z nieba spadł,
lecz tu wśród martwych przyszedł na świat.
Dostając kruchość pod swą opiekę,
bezczelną i upartą ofiarę ludzkich słabości.
Lecz ona w ciszy dnia, gwarze nocy,
Ciągle głośno szepta słowa do Ciebie,
Kocham Cię...
Tak niewiele i wiele mogę Ci dać,
w tych dwóch słowach skrywam swe pragnienie...
Kocham Cię,
Wczoraj, dziś, jutro,
Na wieki...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz