Uwaga!!

Proszę o uwagę.
Wszystkie treści publikowane na tym blogu są mojego autorstwa, nie życzę sobie by ktoś kopiował moje wiersze bez wpisania linku skąd go ma i czyjego jest autorstwa. Dziękuję

niedziela, 22 maja 2011

(bez tytułu)

cisza...
kiedyś upragniona
dzisiaj przeklęta
myślą mową uczynkiem

czy aż tak bardzo musi łkać ma dusza
by zagłuszyć ją
inni szukają jej wszędzie
ja przestałam
prosząc o chwilę wytchnienia
już dość!!!!
krzyczę co noc
w dzień zamykam usta swe
patrząc w stronę ludzi
na ich poplątane ruchy
zachwiane rytmy
na wszystko to za czym tęsknię
błagam nie chce spułczucia
jest źle ale o tym rozmawiać już nie chcę
porozmawiaj ze mną o pogodzie
o wiadomościach, zakupach, pierdołach
chce uciec na chwilę od tej ogłuszającej ciszy
od tych waszych współczujących spojrzeń
jestem tą samą osobą
tylko delikatnie zagubioną...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz