Uwaga!!

Proszę o uwagę.
Wszystkie treści publikowane na tym blogu są mojego autorstwa, nie życzę sobie by ktoś kopiował moje wiersze bez wpisania linku skąd go ma i czyjego jest autorstwa. Dziękuję

poniedziałek, 31 stycznia 2011

Upadek

"Upadłam ale chce wstać...
jak małe dziecko wyciągam rękę do ludzi cicho wołając o pomoc
Ale oni przechodzą obok mnie

Jeden mnie kopnie drugi popatrzy ....
Nic nie zrobią bym mogla wstać
kiedy sama się podnoszę znowu upadam
bo przypadkiem ktoś o mnie się potknął i upadł obok mnie
żądając ode mnie pomocy której sama nie mogę mu zaoferować
brudna, pobita, bezradna
leże i czekam..."

1 komentarz:

  1. Ta... poniekąd się z tym zgodzę. Kawał dobrej roboty.
    Ale czasem właśnie najlepiej odgonić tych, którzy myślą jak to bardzo nie będzie się wdzięcznym za ich pomoc... A nie czekać na nich.Nie ma po co.

    OdpowiedzUsuń